Hoe je betere informatieve campagnes kunt opzetten

/ fenneke

pins, student, school, backpacks, holders, flyers, event, campaigns

Onderwijs vergt veel onderzoek alvorens beslissingen te nemen. We kijken eerst rond totdat we de beste school of universiteit voor onszelf of onze kinderen vinden; we willen een beslissing die de toekomst van onze kinderen zal beïnvloeden zeker niet haasten.

Om deze reden werden oriëntatie dagen en onderwijsbeurzen uitgevonden. Voor deze beurzen worden middelbare scholen uitgenodigd om mee te doen en te ontdekken wat de mogelijkheiden zijn voor en na het afstuderen.

In Reggio Emilia (Italië) bezochen veel middelbare scholieren de beurs "La Provincia che Orienta" om te ontdekken wat de toekomst voor hen in petto heeft. Een van de deelnemers aan de beurs, IESS (middelbaar talenonderwijs), presenteerde zich op een zeer innovatieve manier.

IESS nam de uitdaging aan om uit te leggen wat hun visie op onderwijs is. Om flyers uitdelen, creëerden ze custom magneten voor de rugzakken van leerlingen en penhouders. Het was een groot succes, iedereen wilde een!

pins, student, school, backpacks, holders, flyers, event, campaigns

Wat vindt je ervan? Deel je creatieve campagne ideeën met ons!

comments powered by Disqus