Het recept om uw klanten te veroveren

/ federico

Wat is het geheime recept om nieuwe klanten te veroveren?

Er zijn veel merken die beweren dat ze verrassend of vernieuwend zijn, maar weinigen kunnen dit volhouden zoals Jimini's. Ze zijn bekend door hun snacks op basis van eetbare insecten. Wanneer het op promoten van één van hun topproducten, De Apero Boîte, aankomt, wou Jimini's hun klanten een handige gadget geven dat een perfecte representatie van hun merk is, en gerelateerd is aan de snack wereld. Iets dat aanwezig is wanneer u een snack eet, dat eenvoudig te verdelen is, en deel zal uitmaken van het snack ritueel: Magnetsiche flesopeners.

Daarom werden de flesopeners geïntegreerd in de Apéro Boîte verpakking. Vanaf dit moment konden Jimini's klanten de verschillende ontwerpen verzamelen en hun koelkasten decoreren of ze weg geven aan vrienden en familie.

Verpakkingen spelen een fundamentele rol in de strategie van Jimini's, omdat ze bedoeld zijn om een speciaal en uniek product te vertegenwoordigen. Het team wil dat de verpakkingen een tijdje meegaan, en wil vechten tegen de tijdelijkheidsfactor die verpakkingen normaal hebben. Flesopeners trekken potentiële klanten aan: omdat ze tijdens het aperitief worden doorgegeven, trekken ze de aandacht van mensen die het merk onvermijdelijk zullen zien en erover zullen praten. Design is een ander belangrijk element van Jimini's strategie. De 15 flesopenerontwerpen zijn ontworpen rond elementen van het merkimago, met ironische zinnen en slogans, om op een leuke en toegankelijke manier dichter bij hun klanten te komen.

Verover uw klanten