Een slimme zelfpromotie techniek: Buttons!

Merixtchell Miguel's badges

Creatieve mensen hebben de behoefte om hun werk, net als elke andere service of bedrijf, te promoten. Maar ze moeten ook origineel in hun communicatie zijn om hun creativiteit te tonen.

Voor Meritxell Miguel, bruiloftsfotografe, was een eenvoudige button alles wat ze nodig had om haar werk te promoten. Een mooi logo, haar beroep en ten slotte het website-adres op een mooie polka-dot achtergrond. Deze button is makkelijk om zelf te maken in Photoshop of een ander programma want het bestaat uit maar vier lagen.

Meritxell Miguel

De eenvoudigste details kunnen de meest efficiënte zijn. Een donker doosje, een sticker met het merk, het product en de button: het pakket is klaar om verzonden te worden!

Hier is een kleine designtip voor de totstandkoming van de verpakking, de giveaway of de communicatie goodies die misschien handig is om in gedachten te houden: het wordt aangeraden 3 kleuren niet te overschrijden zodat de klanten het merk identificeren door middel van de gekozen kleuren.

comments powered by Disqus